Hírek
Legfrissebb hírek
- 04-21 Játék a Föld Napja alkalmából
- 04-19 Csere Gáspár már Párizsra készül
- 04-19 Végre eltűntek a lomok a háztartásokból
- 04-20 Folyamatosan bővül a kerületi kamerarendszer
- 04-14 Lezárult a regisztráció az ágaprításra
Cimkék
Városházi Híradó Budafok-Tétény Publikus Közlemény Tájékoztató Városfejlesztés Program Sport Közlekedés Kultúra Koronavírus tájékoztató Megemlékezés Környezetvédelem Felhívás Promontor TV Oktatás Budapest Bornegyede Pályázat Elismerés Ünnep Fesztivál Közélet Civil élet Egészség Gyász Videó Kiállítás Borfesztivál EU projekt Testületi ülés Stratégiai partner Kék hírek Interjú Összefogás Hagyományőrzés Pincejárat Pályázatok Helytörténet Évforduló Bornegyed Csatornázás Rendőrség Ünnepség Közösségre kapcsolva Családbarát hely Hitélet Esélyegyenlőség Jótékonyság Egészségügy Tájékoztatás Előadás Kerület napja Egyesített Óvoda Siker Programok Koncert Társadalmi egyeztetés Rendőrségi felhívás Stratégiai partnerek Közbiztonság Civil összefogás Meghívó Szavazás Nemzeti összefogás Köszöntés Választás Állás Advent Lakossági fórum Család Bornegyed magazin Életmód Vállalkozás Kegyelet Nekrológ Projekt területek Fővárosi Közgyűlés Lomtalanítás Adomány Természetvédelem Köszöntő Riasztás Tűzeset Klíma Felmérés Játék Közössgre kapcsolva Budapesti olimpia Könyvbemutató Lakossági felhívás Közösségi tervezés Testvérvárosok Ajándékozás Budapest Álláspont Aláírásgyűjtés Víz világnapja Honatya Népszavazás Helyreigazítás Tisztelet Állatok Világnapja Avent Információ Portré Mulatság Civil kurázsi autó Suli-Vár Beszámoló Támogatás Egyeztetés Helyzetjelentés NyilatkozatA Budafok-Tétényi Család – és Gyermekjóléti Központ szolgálat és központ szakmai egysége a 1225 Budapest, Nagytétényi út 261. szám alatti nyitva tartása változatlan formában fennmarad. A szolgáltatás ügyeleti rendben biztosított családsegítő és/vagy esetmenedzser és szociális asszisztens közreműködésével.
Azon klienseket, akik ügyeik intézéséhez személyes megjelenést tartanak fontosnak, a biztonsági előírásoknak megfelelően fogadjuk. A családok felkeresését a legszükségesebb esetekre, illetve a krízishelyzetekre optimalizáljuk. A hatósági tárgyalásokat erre a hétre a gyámhivatal vezetőjével egyeztetett módon halasztjuk. Azon esetekben, ahol szükséges a javaslattételhez a kliensek aláírása, a telefonos felkeresést követően a javaslatot ekként ismertetjük és azt aláírás nélkül, de egy feljegyzés kíséretében továbbítjuk a hatósághoz.
• A speciális szolgáltatások esetében a meglévő kliensek beosztásánál a legfontosabb rendező elv a találkozások minimalizálása és ritkítása az eset jellegének megfelelően. A munkatársak az eseteknek megfelelő munkarendben dolgoznak elkerülve az egymás közötti és a kliensek közötti találkozásokat. Az óvodai és iskolai szociális munkások lehetőség szerint látogatják az intézményeiket, a biztonsági előírásoknak megfelelően, illetve az intézményünkben is biztosítják a jelenlétet, elkerülve az egymás közötti kontaktust.
• Az adománypont zavartalanul működik a biztonsági előírások fokozott betartása mellett, az ügyfelek minden szolgáltatással kapcsolatban időpontra érkeznek. Az élelmiszeradományok átadása szabad téren történik.
• Az átmeneti otthon zavartalanul működik.
A Szociális Szolgálat feladatai közül egyedül a pszichiátriai közösségi ellátás és a központ munkatársai azok, akik egy légtérben töltik munkaidejük jelentős részét. A közösségi ellátásban 2021.03.02-től távmunkát rendelt el az intézményvezető 2021.04.01.-ig úgy, hogy a 3 főből egyszerre csak 1 fő tölti bent munkaidejét, másik két munkatársa azokon a napokon távmunkában dolgozik.
A központ munkatársai közül egy irodában (légtérben) dolgozik 2 fő (intézményvezető és helyettese), valamint másik helyiségben további 3 fő (gazdasági, munkaügy, pénzügy) 2021.03.02-től 2021.04.01-ig távmunkában lesz 1 fő vezető, és 1 fő központi dolgozó, intézményben lesz 1 fő vezető és 2 fő központi munkatárs, mivel adminisztrátor munkatársuk betegállománya miatt a telefonos ügyintézés is a központi munkatársak feladata.
A többi szolgáltatásnál (nappali ellátások, támogató szolgálat, házi segítségnyújtás) a távmunka nem megoldható, de munkatársak figyelmét ismételten felhívták az eljárásrend betartására (távolságtartás, gyakori kézfertőtlenítés, maszk viselése).
A Védőnői Szolgálatnál a munkára vonatkozó eljárásrendek nem változtak. Továbbra is végzik a gyermekek kötelező státuszvizsgálatait, részt vesznek a kötelező és választható oltások beadásában, gondozzák a várandós kismamákat. Ahol megoldható, igyekszenek a távkonzultációt előtérbe helyezni. Családlátogatást csak az újszülötteknél, illetve nagyon indokolt esetben végeznek. A státuszvizsgálatokat védőnői tanácsadáson végzik el. Fokozottan figyelnek a járványügyi előírások betartására, (hőmérsékletet mérnek, fertőtlenítenek, időpontot adnak a tömeg elkerülése végett. )
Az iskolavédőnők feladat ellátásában okoz némi fennakadást, hogy szinte mindig vannak karanténba kerülő osztályok, iskolák, ezért gyakran kell átszervezniük a munkát. Az NNK által küldött eljárásrend szerint a középiskolás tanulók szűrését annak ellenére el kell végezni, hogy a tanulók a digitális oktatás miatt nem járnak be az iskolába. Ezzel kapcsolatban abban maradtak a kollégákkal, hogy mivel jelenleg a gyermekek körében lobbant be a járvány, egyelőre várnak a szűrések megszervezésével.
A kollégák közül szinte mindenki be van oltva, ennek ellenére óvatosak, hisz az még nem tisztázott, hogy az oltott emberek mennyire tudják átadni a vírust környezetüknek.